БАТ
2017 онд BAT зоосыг бүтээгчид түүхэн дэх хамгийн амжилттай олон нийтийн борлуулалтын нэгийг зохион байгуулсан: ердөө 30 секундын дотор тэд зоосыг 36 сая доллараар зарж чаджээ. ICO-ийн төгсгөлд хэрэглэгчид Basic Attention Tokens (товчлолын товчлол нь) 1 тэрбум доллар хүртэл худалдаж авсан.
Төсөл хүн бүрийн анхаарлыг шууд татсан нь мэдээж. Хөгжүүлэгчид үүнийг хэрхэн хийсэн бэ? Зарим шинжээчид сайтар бодож боловсруулсан сурталчилгааны кампанит ажил руу чиглэж байсан; БАТ-ын үүсгэн байгуулагч хувийн брэндээ сэгсэрч, эрх мэдлээрээ хэрэглэгчдийг уруу татсан гэдэгт бусад нь итгэлтэй байв.
Ямар ч тохиолдолд хязгаарлагдмал гаралтын жетонуудын тухай түүх маш сайн ажилласан. Нийтдээ 1.5 тэрбум ам.долларын зоос гаргасан байна. Тэдний ихэнх нь ICO-ийн үеэр зарагдсан.
Тиймээс бүтээгчдийн гарт 500 сая долларын жетон үлдсэн байв. Тэд үүнийг дараах байдлаар хуваарилахаар шийдсэн: 300 мянга нь шинэ хэрэглэгч олж авахад, 200 мянга нь төслийн хөгжилд, мэдээллийн технологийн мэргэжилтнүүдийн цалинд зориулж амласан.
Энэ токен яагаад ийм сэтгэл татам юм бэ? Үүний санаа нь BAT-ийн хувьд худалдагчид онлайн платформ дээр зар сурталчилгаа хийх цаг, виртуал орон зайг худалдаж авах боломжтой юм. Энэ бүхэн ижил компаний бүтээсэн Brave шинэ хөтөч дээр бүхэлдээ тохиолддог. Үйл ажиллагааны нууцлалын түвшин нэмэгдэж, үзүүлж буй контент нь зөвхөн хэрэглэгчдийн ашиг сонирхолд нийцдэг. Энэ системд BAT зоос тасралтгүй гүйлгээтэй байх тул одоо тэд худалдан авагчийн түрийвчнээс худалдагчийн түрийвч рүү шилжиж, эсрэгээр нь шилжинэ.