Санхүүжилтэд хүндрэлтэй байна
таны FxPro данс карт ашиглаж байна уу?

Бид туслахаар энд байна!

Хадгаламжийн асуудлаа аль болох хурдан шийдвэрлэхийн тулд доорх зааврыг дагана уу.

Хязгаарлалтын дохио

Та 10 минутын дотор зөвхөн хоёр удаа амжилтгүй мөнгө байршуулах оролдлого хийх боломжтой гэдгийг анхаарна уу. Хэрэв та дахин амжилтгүй болсон төлбөрөө хийсээр байвал таны картыг банк тань хааж болзошгүй. Энэ нь хуурамч гүйлгээ хийхээс урьдчилан сэргийлэх зайлшгүй арга хэмжээ юм.

Дээрх зөвлөмжүүд асуудлыг шийдэж чадаагүй бол доорх зөвлөмжийн дагуу банктайгаа холбогдоно уу.

Үлдэгдлийг шалгана уу.

Таны карт төлбөр хийхэд хангалттай мөнгө байгаа эсэхийг шалгаарай. Та үлдэгдлийн дүнг ихэвчлэн хувийн банкны дансны платформоор (вэбсайт, гар утасны програм эсвэл SMS хүсэлтээр) олж мэдэх боломжтой. Хэрэв картын үлдэгдэл хангалтгүй бол эхлээд цэнэглэх хэрэгтэй.

Баталгаажуулах кодыг дахин хүсэх.

Банкнаас SMS-ээр илгээсэн нэг удаагийн нууц үгээ зөв оруулсан эсэхээ шалгаарай. Хэрэв алдаа гарсан бол та 3D-secure кодыг дахин шаардахаасаа өмнө картын өгөгдлийг FxPro Direct дээр дахин оруулах шаардлагатай болно.

Код хүлээн авах, оруулах гэх мэт 3D-secure-тай холбоотой бүх асуултыг картын ар талд заасан холбоо барих утасны дугаарыг ашиглан банк руугаа чиглүүлэх ёстой.

Банкны хязгаарлалтыг шалгана уу.

Таны картын хязгаар шинэ төлбөрөөс хэтрээгүй эсэхийг шалгаарай; Мөн энэ нь онлайн төлбөрийн гүйлгээг дэмждэг эсэхийг олж мэдээрэй.

Та дээрх мэдээллийг өөрийн онлайн хувийн банкны данснаас олох ёстой. Хэрэв та асуудлаа шийдэж чадахгүй байгаа бол карт гаргагчтай холбоо барихыг зөвлөж байна.

Анхдагч шийдлүүд
Төлбөрийн хуудас руу буцах
Call us:
RU: 8 (800) 100 6234
KZ: +7 (727) 349 3312
UKR: 0 800 800 151
UK: +44 (0) 203 151 5550