FxPro тусламжийн төв: cTrader платформ

cTrader дээр хүлээгдэж буй захиалгыг хэрхэн өөрчлөх эсвэл устгах вэ?

Хэрэв танд хүлээгдэж буй захиалгаа өөрчлөх, устгах шаардлагатай бол "Худалдааны хяналт" цонхны "Захиалга" таб дээр дарна уу. Ингэснээр таны хүлээгдэж буй бүх захиалга гарч ирнэ. Захиалгыг өөрчлөх эсвэл цуцлах сонголтыг хийхийн тулд өөрчлөх эсвэл устгахыг хүссэн захиалга дээрээ хулганы баруун товчийг дарна уу. Хэрэв та " Өөрчлөх" дээр дарвал хүлээгдэж буй захиалгын параметрүүдийг өөрчлөх боломжтой шинэ цонх гарч ирнэ. Хэрэв та "Цуцлах" дээр дарвал таны захиалга автоматаар жагсаалтаас хасагдах болно.
Энэ нийтлэл хэрэг болсон уу?
  1. Би cTrader дээрх байр сууриа хэрхэн хаах вэ?
  2. Би cTrader платформ руу хэрхэн нэвтрэх вэ?
  3. Би cTrader дээр хэрхэн шинэ захиалга үүсгэх вэ?
  4. Хүлээгдэж буй захиалгыг яаж хийх вэ?
  5. cTrader дээр хүлээгдэж буй захиалгыг хэрхэн өөрчлөх эсвэл устгах вэ?
  6. Би нэг товшилт эсвэл хоёр товшилтын арилжааг хэрхэн тохируулах вэ?
  7. cTrader-ийн шимтгэлийг хэрхэн тооцдог вэ?
  8. Ctrader ID (cTID) гэж юу вэ, би үүнийг хэрхэн үүсгэх вэ?
  9. Би cTrader дээр cBot эсвэл өөрчлөн заагчийг хэрхэн татаж авах вэ?
  10. Миний cBot зөв ажиллаж байгаа эсэхийг яаж мэдэх вэ?
  11. Би шууд дамжуулахын өмнө cBot-оо шалгаж болох уу?
  12. Би нэг зэрэг олон cBot ажиллуулж болох уу?
  13. Би cTrader платформ дээрээ ачаалсан cBot-ыг хэрхэн зогсоох вэ?
  14. Намайг cTrader платформыг хаасны дараа миний cBot үргэлжлүүлэн ажиллах уу?
  15. Би өөрийн дансны үлдэгдэл болон cTrader платформын арилжааны түүхийг хаанаас олох вэ?
  16. Би cTrader арилжааны мэдэгдлийг хэрхэн үүсгэх вэ?
  17. Би cTrader ширээний платформыг хэрхэн суулгах вэ?
  18. Би cTrader платформыг хэрхэн устгах вэ?
  19. Худалдааны платформыг хэрхэн татаж авах вэ?